top of page
Search
  • Writer's pictureThermaikos Thermis

Κατανόηση και διαχείριση σεξουαλικής και σωματικής παρενόχλησης - κακοποίησης

Ευχαριστούμε τον Αθλητικό Ψυχολόγο Tasos Anastasiadis για ακόμα μια άψογη παρουσίαση/συζήτηση με θέμα "Κατανόηση και διαχείριση σεξουαλικής και σωματικής παρενόχλησης - κακοποίησης".


Τα κυριότερα σημεία της συζήτησης:


ΔΙΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ:

  • Κάποιος μεγάλος επιδιώκει να βρίσκεται πολλές ώρες και ταυτίζεται μαζί μας.

  • Κάποιος μεγάλος αρχίζει να μου κάνει ολοένα και περισσότερα κομπλιμέντα.

  • Κάποιος μεγάλος μου προσφέρει δώρα, τσιγάρα, απαγορευμένες ουσίες, και μου κάνει χάρες.

  • Κάποιος μεγάλος αρχίζει να με γαργαλάει, με τσιμπάει, κάνει μασάζ, χαϊδεύει κλπ.

  • Κάποιος μεγάλος μου λέει ότι αυτό θα είναι το μυστικό μας.


ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΤΙ:

  • Ανάμεσα στον ανήλικο και στο πρόσωπο που παρενοχλεί υπάρχει οικειότητα, εγγύτητα, εμπιστοσύνη, φιλία, αγάπη, ή και συγγένεια.

  • Το σώμα μας, μας ανήκει και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να το αγγίζει εάν δεν θέλω.

  • Ο κανόνας του εσώρουχου.

  • Έχω το δικαίωμα να αρνηθώ αν μου ζητηθεί να κάνω κάτι που δεν θέλω.

  • Όταν με προβληματίζει ο τρόπος που με προσεγγίζει ένας ενήλικος ενημερώνω άμεσα τους γονείς μου ή κάποιον μεγάλο που εμπιστεύομαι.


Τα Video-Παραμύθι "Το Μυστικό της Νίκης" και το "Η Περιπέτεια του Βίκτωρα" πρέπει να τα δούνε όλα τα παιδιά !






12 views0 comments

Recent Posts

See All

תגובות


bottom of page