top of page
Search
  • Writer's pictureThermaikos Thermis

Για τους γονείς, που αφιερώνουν τόσα πολλά στον αθλητισμό των παιδιών τους


Ένας φίλος με ρωτάει:

Γιατί να ξοδεύεις τόσο χρόνο και χρήματα για το παιδί σου για να προπονηθεί στο μπάσκετ, στο χάντμπολ, στο τένις, στο καράτε, στην κολύμβηση, στην ποδηλασία, στο ποδόσφαιρο ή σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα ?


Του απαντώ :

Λοιπόν έχω να σου κάνω μια εξομολόγηση. Δεν πληρώνω το παιδί μου για να παίζει. Ξέρεις τι πληρώνω;


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να μάθει πειθαρχία.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να μάθει πώς να φροντίζει το σώμα και το μυαλό του.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να μάθει να δουλεύει με άλλους και να είναι καλός συμπαίκτης άρα και συνεργάτης, σύντροφος, φίλος.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να μάθει πώς να αντιμετωπίζει την απογοήτευση, όταν δεν παίρνει αυτό που θέλει και να μάθει να εργάζεται πιο σκληρά.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να μάθει πώς να πετυχαίνει τους στόχους του.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να καταλάβει ότι η κατάκτηση ενός πρωταθλήματος απαιτεί ώρες και ώρες σκληρής δουλειάς και προπόνησης, και ότι η επιτυχία δεν συμβαίνει μέσα σε μια νύχτα.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να έχει την ευκαιρία να χτίσει φιλίες που μερικές φορές θα κρατήσουν μια ολόκληρη ζωή.


- Πληρώνω, το παιδί μου, για να είναι στο γήπεδο και όχι μπροστά σε οθόνες.


- Πληρώνω, για το παιδί μου, για να έρθει σπίτι τόσο κουρασμένο που να θέλει απλά να ξεκουραστεί και να μην έχει χρόνο να σκεφτεί άσχημα πράγματα.


- Πληρώνω, για όλα τα μαθήματα που διδάσκει αυτό το όμορφο άθλημα: Υπευθυνότητα, Ταπεινότητα, Σεβασμό, Αυτοεκτίμηση, Φιλία, Ομαδικότητα και τόσα άλλα ...


Θα μπορούσα να συνεχίσω για ώρες, αλλά εν συντομία:

Δεν πληρώνω για εξάσκηση, πληρώνω για τις ευκαιρίες στον αθλητισμό για το παιδί μου, για να αναπτύξει δια βίου χαρακτηριστικά και δεξιότητες που θα το βοηθήσουν να εκτιμήσει τη ζωή ακόμα περισσότερο. Και από ότι έχω κάνει μέχρι τώρα, νομίζω ότι αυτή είναι η καλύτερη επένδυση μου.

6 views0 comments

Recent Posts

See All

Commenti


bottom of page